Tervetuloa
Avennas – Virtuaaliassistentti apuna arkeen
Usein kysytyt kysymykset
Virtuaaliassistentit toimivat ulkoistettuna assistenttina ja hoitavat työtehtävät täysin etänä. Yrityksesi voi siis sijaita missäpäin Suomea tahansa.
Autamme arjen tehtävissä, jotka jäävät hoitamatta tai vievät liikaa aikaa muilta työntekijöiltä, joiden olisi kannattavampaa keskittyä muihin tehtäviin. Toimimme osana tiimiänne, mutta ulkoistetun palvelun roolissa.
Kun päätämme aloittaa yhteistyön ja sopimus on allekirjoitettu, pyrimme aloittamaan tehtävän mahdollisimman pian. Voit saada virtuaaliassistentin käyttöösi jopa 2-3 päivän kuluttua.
Alkuun on hyvä sopia 2-3h perehdytykselle ja sen jälkeen voimme olla yhteydessä mikäli nousee kysymyksiä.
Voit ulkoistaa meille hallinnollisia tehtäviä, kuten myyntilaskutusta, HR-tehtäviä, palkkoihin liittyviä tehtäviä, sisällöntuotantoa, sisällön hakukoneoptimointia, kalenterin hallintaa, matkavarauksia ja paljon muuta. Sovitaan ulkoistettavista tehtävistä aina jokaisen asiakkaan kanssa erikseen.
Palvelumme on hinnoiteltu erilaisin pakettihinnoin. Palvelun irtisanomisaika on 1kk.
Olemme käytettävissä myös pienempii projekteihin, josta voimme laskuttaa tuntiveloituksen mukaisesti.
